niedziela, 31 marca 2019

Świętujemy 10-te urodziny Art-Piaskownicy

Cześć kochani!
Chciałabym się wam dziś pochwalić swoim nowym logiem. Jak wam się podoba? Potrzebowałam zmian i postanowiłam stworzyć coś nowego. Zmieniłam też szablon bloga. Wydaje mi się, że jest teraz bardziej czytelny.



W tym miesiącu świętujemy też 10-te urodziny Art-Piaskownicy. Ja również się dołączam do życzeń! Zdążyłam ostatniego dnia, ale jak to się mówi ostatni będą pierwszymi :)



Hasło / Motto Art-Piaskownicy na 10-te urodziny to:

DOBRZE JEST --- znaleźć sobie hobby --- KTÓRE TAK ...CZŁOWIEKA WCIĄGA... ..." I SPRAWIA "...   ŻE Z RADOŚCIĄ  CZEKA SIĘ …NA KOLEJNY TYDZIEŃ…  ZAMIAST PONURO LICZYĆ DNI. 

Cecelia Oliver Ahern

Żeby było ciekawiej wkleiłam oryginalne teksty z blogów :) Wyszło śmiesznie, ale nietypowo. 

4 komentarze:

  1. Ale super! Nowa odsłona bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tą czcionką ;)dziękujemy że jesteś z nami w tym szczególnym dla nas dniu - życzymy powodzenia w zabawie i zapraszamy gorąco do odwiedzania nas i udziału w naszych wyzwaniach :)

    Ściskamy załoga Art Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń