czwartek, 2 kwietnia 2015

Oryginalny pomysł na prezent wielkanocny dla kochanej osoby

Cześć kochani. Dziś prezentuję wam mini album oraz oryginalnie wykorzystane pudełko po zapałkach, które wykonałam dla swojej drugiej połówki na prezent wielkanocny :) Mini album wykonałam z rolek po papierze toaletowym. Obkleiłam je ładnymi, ozdobnymi papierami, postarzyłam, użyłam dziurkacza do zrobienia dziurek na sznurki, aby album złożyć w całość. Do każdej rolki włożyłam, wcześniej przygotowane kartoniki postarzane i obklejone ozdobnymi papierami. Na każdym kartoniku przykleiłam zdjęcie. Wszystko ozdobiłam, dołączyłam kilka obrazków, tekturek, różyczkę i tasiemki. Podobnie zrobiłam z pudełkiem od zapałek. Również obkleiłam go papierem ozdobnym, postarzyłam, dodałam różyczkę, a do środka wrzuciłam życzenia. Pomysł z pudełkiem po zapałkach jest naprawdę świetny! Nie zajmuje to wcale dużo czasu, a całkiem fajnie się prezentuje. Dodatkowo własnoręcznie przygotowany prezent na pewno bardziej ucieszy obdarowanego. Oba małe prezenciki wrzuciłam do kartonika, który również ozdobiłam. 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz